Hogy történik a vásárlás?
A számla kiegyenlítését követően kerül sor a termék csomagolásra, majd szállítására az általad megadott szállítási címre.
Egyedi festményt hogy tudok rendelni?
Egyedi festmény rendelés esetén szintén az info@leszmullekart.hu email címen tudod felvenni velem a kapcsolatot. A weboldalon az egyedi festmény menüpont alatt megadhatod a preferenciáidat, mely üzenetben szintén automatikusan elküldésre kerül. Az ezt követő egyeztetéseken kiválasztásra kerül a méret, szín és a választott technika, hogy pontosan illeszkedjen a kép az igényeidhez.
Mennyibe kerülnek az egyedi festmények?
Az egyeztetést követően 1-2 napon belül minden festményhez egyedi árajánlat készül. Az árajánlat kérés semmilyen kötelezettséggel nem jár!
Ha megfelel az árajánlat mi a teendőm?
Ha az árajánlatot elfogadod, akkor a megrendelést a vételár kifizetésével véglegesítheted. A különböző munkafázisokban számos fotó készül, amelyeket megküldök részedre. A festmény készülte során több alkalommal konzultálunk. Amint a végleges festmény elkészült, egyeztetjük a szállítást.
Szükségem van regisztrációra, hogy rendeljek?
Nem, nincs szükség regisztrációra.
Milyen adatok szükségesek a vásárláshoz?
- a megvásárolni kívánt festmény neve,
- a vezetékneved és a keresztneved,
- a telefonszámod (a futárszolgálattal történő kapcsolattartás érdekében),
- a cégjegyzékszám (céges megrendelés esetén),
- adószámod (amennyiben rendelkezel vele),
- a pontos szállítási cím (irányítószám, város, út/utca, házszám, emelet, ajtó megadásával)
Kérjük minden információt adj meg, hogy a szállító könnyen el tudja juttatni a festményt.
Tudom ismételten ellenőrizni az adataimat?
Igen, a rendelésről egy visszaigazoló emailt kapsz. Így lehetőséged van ismételten ellenőrizni a saját, valamint a megvásárolni kívánt festmény adatait.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Banki átutalással (előre utalás) tudsz fizetni.
Hogyan kapok számlát a rendelésről?
Az elektronikus számlát a rendeléskor megadott adatok alapján állítom ki, és a megadott e-mail címedre küldöm el.
Mennyi a szállítási díj?
Magyarország területén a szállítás 30.000.- Ft feletti vásárlás esetén ingyenes. A kiszállítás egyszeri kiszállításra vonatkozik. Ha az egyeztetett napon és időpontban a te hibádból meghiúsul az átadás, a következő szállítás díjtétele kiszámlázásra kerül.
Hogyan tudok külföldi címre rendelni?
Egyelőre Magyarországra szállítok, de dolgozom azon, hogy az országon kívül is elérhetőek legyenek a festményeim. Külföldi cím esetén a díjszabás az elérhető nemzetközi szállítmányozási vállalatok aktuális díjszabása alapján.
Mennyi a weboldalon található termékek átlagos szállítási határideje?
- Kész festmény esetén a megrendelés visszaigazolásától számított 8-15 munkanap.
- Egyedi festmény esetén átlagosan 3-4 hét. Amint a festmény elkészült, felveszem a kapcsolatot veled.
Kapok értesítést, ha a terméket a futárszolgálatnak átadták?
Igen. A futárszolgálatnak történő átadást követően emailt küldök a termék átadásáról és a várható teljesítési határidőről.
Mit tegyek, ha a csomag megsérült?
A csomagot gondosan vizsgáld meg az átvétel előtt. Amennyiben a csomagolás sérült, ne vedd át és küldd vissza a szállítóval. A sérült csomagról kérem, hogy vegyetek fel jegyzőkönyvet. Utólagos reklamációt nem áll módomban elfogadni.
Mit tegyek, ha az átvételt követően veszem észre, hogy a termék sérült, hibás vagy hiányos?
Minden esetben ellenőrizd a rendelt festményt 24 órán belül. Ha sérült, hibás vagy hiányos a műalkotás, azonnal jelezd azt felém az átvételt követő 24 órában. Ha nem érkezik bejelentés az átvételt követő 24 órában, ezzel kapcsolatban reklamációt nem áll módomban elfogadni.
Kihez fordulhatok a problémámmal?
Keress az info@leszmullekart.hu email címen, vagy a Kapcsolat menüpont alatt megadott elérhetőségen!
Mit tegyek, ha mégsem szeretném a festményt?
Kész festmény vásárlása esetén a megvásárolt műalkotást a kézhezvételtől számított 14 napon belül tudod visszaküldeni. Felhívjuk a figyelmedet, hogy kizárólag sértetlen festményt áll módomban visszavenni. Amennyiben elállsz a vásárlástól, a festmény vételárát kizárólag banki utalással tudom visszautalni, a visszaküldött sérülésmentes festmény beérkezését követő 30 napon belül, forint bankszámlára.
Egyedileg az én kérésemnek megfelelően készült termék esetén is él az elállási jog?
Nem, rendelhető festményekre nem vonatkozik az elállási jog. Az elállási jog csak a weblapon található kész termékekre vonatkozik. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 14/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja alapján előre nem gyártott termék esetén nem illeti meg az elállási jog az Ügyfelet, ha a termék az Ügyfél kifejezett kérésére került előállítására, vagy olyan termék esetében, melyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
További kérdés esetén, kérem vedd fel velem a kapcsolatot!